January 16, 2007

red


soundtrack: frank zappa - grand wazoo

5 comments:

mcn said...

Vu!

Anonymous said...

WOW!KOJI'S TI LIK...
KAD SAM VIDJELA KAKO CRTAS NA STANDU,NA INTER LIBERU...
MOZAK MI SE SMRZO..
ALI CITIRAT CU TE:PA UREDU CRTAM..
DOSTA ONAKO..CIST CRTEZ..:D lazna skromnost na crs-u kada sam ti na dodjeli rekla da mi se jako svidja nacin na koji crtas:D
ANDREA

tonci said...

prije iskrena zbunjenost, negoli lazna skromnost =) i hvala, posto sam na crsu to zaboravio reci. interliber! tamo sam crtao neke od prolaznika, mozda i tebe imam negdje na papiru.

Anonymous said...

hm..tko zna.pa mozda se i vidimo uskoro.vidis neznam jer znas gorana ivanka?zovu ga sova,kum ti je sa đukom,i zna boba.e pa kao sljedeci tjedan cu valjda,mozda uc u vas sveti atelje i vidjeti sta se tamo crta..a ako nis vidimo se na sljedecem crš-u.mozda si budemo konkurencija :D
u nadi je spas...zekam se!

Anonymous said...

andrea je zaboravih se potpisat :D